هدیه آسمونی

دیگه وقتشه...

1393/8/15 13:01
نویسنده : فهیمه
82 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی دختر گلم... الهی مامانی فدات شه عزیزم... مامانی بالاخره عاشورا رسید و بابا امین اومد پیشمون... ولی خوب بنده خدا خیلی تو جاده ترافیک بوده انگار... مسیر یه ساعته رو توی 6 ساعت اومده بود طفلک... دلم براش سوخت ولی خوب عوض دلم قرص شد از وجودش.... راستی روز عاشورا ام گدشت و تو به دنیا نیومدی... حیف...دوس داشتم اون روز دنیا بیایی....

امروز صبح که از خواب پاشدم حالم خیلی بد بود... زیر دلم تیر می کشید کمرمم شدید درد می کرد.. تازه لکه هم دیدم.. خیلی هول شدم به مامان جون که گفتم گفت این یعنی که دیگه وقتشه.... وااااااای خیلی استرس گرفتم... بابا امینو صدا زدم و با مامان جون رفتیم بیمارستان ولیعصر... اونجا ماما منو معاینه کرد و هنوز وقت داری تازه فقط یک سانت دهانه رحم باز شده.... خلاصه برگشتیم خونه و بابا امینم ناهار کباب گرفت تا بخورم و جون بگیرم.... تازه کلی آبمیوه ام برام گرفت...

پسندها (1)

نظرات (1)

ساسان اس ام اس
19 اردیبهشت 94 15:03
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. «در ضمن کارت شارژ تلفن همراه هم برنده شو» من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان