هدیه آسمونی

دوباره حالت تهوع

1393/5/10 19:42
نویسنده : فهیمه
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم خوبی گل مامان؟ چه خبرا؟ خیلی شیطون شدیااا... الهی مامانی قربونت بره که ورجه وورجه هات زیاد شده گلم....  غلط نکنم میخوای مثل بابایی شیطون بلا باشی... تو هر جور که باشی عشق منی مامانی.... شبانه روز به فکرتم و برات دعا می کنم جیگر طلای من....

این روزا خیلی خوشحالم خیلی ذوق دارم.... ولی خوب یه چیزی اعصابمو خورد کرده... sad face emoticonاونم حالت تهوعه... چند روزه دوباره تهوعم برگشته مامان....648620_viannen_54.gif مخصوصا صبح صبحانه که میخورم حالم بد میشه... چند روز پیش که دو سه روز پشت سر هم بالا اوردم ...sadness emoticon به نون سنگک خیلی حساس شدم صبحانه که نون سنگک می خورم یک ربع بعدش بالا میارم... خیلی حس بدی بود مامانی.... بابا امینم بنده خدا نگرانم می شد.... یه بار که جوری بالا اوردم که حس می کردم تو داری توی دلم له می شی ... حتی یه بار از صدای بالا اوردن من تو ام هی بد جور تکون می خوردی.. الهی بگردم فک کنم ترسیده بودی... بمیرم مامان منو ببخش ولی خوب چی کار کنم دست خودم نبود که دخترکم... ولی خوب هر روز که می گذشت باز هی بهتر می شدم..... ایشالا بهتر از اینم میشم دخترکم.... دوستت دارم بوووووووس 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)